צ’לסי ונאפולי קרובות לסגור עסקה על ויקטור אוסימן

הקבוצה הלונדונית יצרה קשר ראשוני עם נאפולי לקראת החתמתו של החלוץ | כל הפרטים

‏צ’לסי מעוניינת להחתים את ויקטור אוסימן בחלון ההעברות של הקיץ הקרוב.

ה’בלוז’ רואים בניגרי הבינלאומי את התשובה לבעיית כיבוש השערים של הקבוצה, והם היו רוצים להחתימו בהקדם האפשרי.‏

שני החלוצים של צ’לסי, ‏ניקולה ג’קסון וכריסטופר אנקונקו, נרכשו על ידי צ’לסי רק בקיץ האחרון, אך שניהם מתקשים להביא המספרים ולספק את הסחורה. אנקונקו סבל מפציעות לאורך העונה החולפת, וג’קסון התקשה לעמוד בקצב.‏ למרות השיפור ביכולת של הסנגלי, שבלט בשבועות האחרונים, צ’לסי עדיין מעוניינת להחתים את אוסימן.

העיתונאי האיטלקי ‏‏ג’אנלוקה די מרציו‏ דיווח‏ כי צ’לסי יצרה כבר קשר ראשוני עם נאפולי במטרה לרכוש את החלוץ, וכי הצדדים החלו במשא ומתן על השחקן. על פי הערכות, אוסימן יהיה רשאי לעבור לצ’לסי תמורת 70-80 מיליון יורו, אך לנאפולי יש כמה דרישות נוספות מעבר לדרישות הכספיות שעלולות לתקוע את העסקה.

‏די מרציו דיווח גם שהקבוצה מהסרייה א’ מעוניינת לצרף שני שחקנים,‏ ‏אחד מהם הוא רומלו לוקאקו, שיהווה מחליף ישיר לאוסימן. לוקאקו הוא היעד העיקרי של המנהל הספורטיבי הבא של נאפולי, ג’ובאני מאנה, שגם ניסה להחתים אותו בעבר ביובנטוס. ‏בנוסף, נאפולי מעוניינת לצרף גם “שחקן צעיר” מצ’לסי – לא ברור אם בהשאלה או כהעברה.‏

בעבר ‏היו גם דיווחים לפיהם צ’לסי מעוניינת לבצע עסקת החלפה עבור דושאן ולאחוביץ’,  כאשר גם שמו של בנג’מין ססקו, חלוצה של ר.ב לייפציג, קושר לצ’לסי בשבועות האחרונים. למרות בורסת השמות, בצ’לסי מעוניינים בעיקר באוסימן, וינסו לסיים את המשא ומתן עם נאפולי כבר בשבועות הקרובים.

1 תגובה
  1. בוצי כותב

    זה אולי מצחיק אבל מפחידה אותי צלסי של העונה הבאה אולי אפילו אליפות

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן