רומא, נבחרת איטליה ויובנטוס | ג’יג’י בופון בריאיון

אגדה. אייקון. מודל לחיקוי. ג’נלואיג’י בופון ללא ספק היה מבין השחקנים הכי משפיעים בהיסטורית הכדורגל העולמי, אמש הוא התיישב לתת ראיון מיוחד לעיתון ‘גזאטה דלו ספורט’ האיטלקי, בו הוא דיבר על הקריירה המפוארת שעשה.

לא מעט שחקנים מתקשים למצוא את עצמם לאחר שהם תולים את הנעליים. גם שחקנים היסטוריים כמו בופון מצאו את עצמם לעיתים עם חורים שהם נאלצו למלא ביום שאחרי: “יש חלל שאתה צריך למלא אחרי 30 שנים צפופות ועמוסות, ואתה חייב למלא אותו בכל אפשרות שיש לך. אני חושב שעשיתי את זה בצורה טובה מאוד. העתיד שלי? אני עדיין עומד במשימה שלי להתמקד במה שאני אוהב לעשות. אני בהחלט אשמח להישאר בצד הניהולי.”

השוער האיטלקי הדהים את איטליה, כשחשף שהיה מרחק חתימה בלבד מברצלונה ומרומא אחרי הפריצה הגדולה בפארמה ב-2001: “ב-2001, כמעט עברתי לרומא, היו חסרים רק הפרטים הסופיים. אותו דבר עם ברצלונה. אבל בסופו של דבר בחרתי ביובנטוס. גם ב-2005 מועדון גדול מאירופה רצה אותי, אבל אפילו לא שקלתי את ההצעה הזו. לעומת זאת, ב-2011 כמעט חתמתי ברומא שוב. משהו היה שבור ביני לבין יובנטוס. אבל כשקונטה הגיע הוא דרש את הנוכחות שלי. גם כשהחלטתי לעזוב את פ.ס.ז’, הייתי בדרך לפורטו. כבר ראיתי את העיר ובדקתי טיסות, אבל אז יובנטוס נפגשו איתי עם פרטיסי ופירלו. פירלו אמר לי ‘ג’יג’י מה לעזאזל? זאת השנה הראשונה שלי כמאמן והצטרפתי בידיעה שתהיה כאן!’ מה יכולתי להגיב על זה?”

לסיום, השוער האגדי בחר את המשחק אותו הוא היה שמח לשחזר: “אם הייתי יכול לבחור משחק אחד לשחק שוב בכל הקריירה שלי, הייתי בוחר בגמר יורו 2012 מול ספרד, כשהפסדנו 4-0. לא הגיעה לנו התוצאה הזו. אני אף פעם לא מחפש תירוצים אבל שיחקנו בתנאים פיזיים בלתי אפשריים, היינו מותשים.”

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן