🚨רשמי: ביברס נאתכו האריך חוזה עד 2025

קפטן נבחרת ישראל לשעבר בן ה-36 מאריך חוזה בפרטיזן בלגרד

🚨עכשיו זה רשמי, ביברס נאתכו האריך חוזה במועדון הסרבי פרטיזן בלגרד עד 2025. קפטן נבחרת ישראל לשעבר הגיע אל המועדון מאולימפיאקוס היוונית בשנת 2019 כשחתם על חוזה ל-3 שנים תמורת 600 אלף יורו לעונה. כבר שנחת בבלגרד הטביע את חותמו והפך לעמוד טווח בקבוצה, סיפק מספרים נהדרים ובמהרה הפך לשחקן משמעותי לצד סרט הקפטן שהחל לענוד מהעונה שעברה.

“אני נרגש להישאר בבית בקבוצה שלי שבה אני מרגיש נחמד ומקווה להמשיך לעשות את הטוב ביותר שלי עבור הקבוצה”.

העונה נאתכו מספק מספרים נהדרים עם 8 שערים ו-7 בישולים בכל המסגרות, כשפרטיזן עצמה ממוקמת במקום הראשון בטבלה לאחר 22 מחזורים. מאז שחתם במועדון הסרבי שותף נאתכו ב-191 משחקים בכל המסגרות בהם כבש 58 שערים לצד 51 בישולים, מספרים אלו ממקמים אותו במקום השלישי בטבלת הכובשים בהיסטוריה של המועדון. נאתכו שטרם הצליח לזכות בתואר עם המועדון משמש כבועט הפנדלים המרכזי של הקבוצה בנוסף להיותו הקפטן המשני בסגל.

כזכור נאתכו עבר לחו”ל עוד ב-2010 כעזב את מועדון ילדותו הפועל תל אביב וחתם ברובין קאזן. בשנת 2014, עבר לפאוק סלוניקי היוונית קדנציה שלא הייתה מוצלחת היות כשכבר באותה עונה עזב לצסק”א מוסקבה. בקבוצה מבירת רוסיה שיחק כ-4 עונות ונחשב לשחקן משמעותי ואף זכה לענות בה את סרט הקפטן, סה”כ שיחק ברוסיה 205 משחקי ליגה בהם כבש 45 שערים ובישל 41. את עונת 2018/19 העביר באולימפיאקוס כשבסופה חתם בבלגראד.

לרגל החתימה אמר: “אמרתי הרבה פעמים שאני מרגיש כאן טוב, וגם המשפחה והילדים שלי. הרגשתי ככה מהרגע הראשון. נחמד לגור בעיר הזאת, האנשים מאוד טובים וכיף לנו להישאר. התחושות בדרבי הן הכי טובות שיש. הרגע הכי טוב? כשניצחנו בדרבי בחצי הגמר ב-2020. הרגע הכי גרוע זה כשאתה מפסיד”.

ביברס דבר בנוסף גם על עתידו המקצועי וסיפר: “אני עדיין לא יודע, אבל אני כן יודע שאני רוצה להישאר קרוב לכדורגל. אני לא יודע בדיוק מה הייתי רוצה לעשות אחרי קריירת המשחק שלי, אולי בצוות האימון- מאמן, מנהל ספורטיבי, הכל תלוי במצב וברגע. אני חושב שאני יכול לעזור הרבה במקום שבו אני נמצא, שאני יכול לספק הרבה ואני מקווה שזה יתגשם. אני יותר מאשמח אם זה יקרה בפרטיזן, אבל נראה מה יביא העתיד” כזכור בסוף שנת 2022 קיבל נאתכו אזרחות רשמית בסרביה ויהיה מעניין לראות האם יחליט להישאר במועדון גם בפן המקצועי.

נאתכו סיכם ואמר: “אני רוצה להגיד שאני אסיר תודה על כל התמיכה שהם (האוהדים) מספקים ושהם המעריצים הכי טובים שפגשתי אי פעם. כשהם איתנו, אנחנו בלתי ניתנים לעצירה, אחת התחושות הכי יפות היא כשהם ממלאים את האצטדיון שלנו ומעודדים. אני מבטיח להם שאתן 100% כל יום ואנסה לשמח אותם, לתת להם הרבה ניצחונות ובתקווה את התואר!”

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן