🚨 שוב בתוכניות | באיירן מינכן מעוניינת בדה יונג ואראוחו

ה'בווארים' חושבים כבר על החלון העברות בקיץ הקרוב וסימנו לעצמם שתי מטרות מברצלונה, הראשונה פרנקי דה יונג והשנייה רונאלד אראוחו.

🚨 האם באיירן מינכן מתכננת מבצע ענק על ברצלונה? המועדון הבווארי מעוניין לקנות מברצלונה את שני הכוכבים הגדולים שלהם: רונלד אראוחו ופרנקי דה יונג. לגבי הראשון מדובר במשימה לא פשוטה בכלל, באיירן כבר היו מוכנים לשלם על הארגוואי כ-80 מיליון יורו, אך בברצלונה לא הסכימו למכור את הבלם, היות ומדובר באחד השחקנים המוערכים בקבוצה, ואחד השלדים בבנייה המוחדשת של ברצלונה. כעת, באיירן שוב מעוניינת באראוחו ותנסה לנצל את המצב הכלכלי הרעוע של ברצלונה בשביל לקנות אותו

לגבי ההולנדי, בבאיירן מינכן רצו לראות את דה יונג עוד בקיץ שעבר למרות הידיעה שמדובר במבצע לא פשוט בכלל. אך דבר זה לא צלח בשל הרצון של ברצלונה להשאיר את דה יונג וגם הרצון של דה יונג להישאר בקבוצה. כעת, ברצלונה יודעת שיש ביכולתה למכור את דה יונג במחיר של 60-70 מיליון יורו לפחות, כשהם מאמינים שהקישור הוא החוליה החזקה בברצלונה המונה את: פדרי, גאבי, גונדואן ופרמין. בנוסף אליהם, בארסה סימנה את הקשר של ג’ירונה אלכסיס גרסיה שעלותו מוערכת כ-15 מיליון, סכום אשר ברצלונה תהיה מוכנה לשלם עליו.

לפי הדיווחים באיירן מינכן מוכנה להשקיע הקיץ כ-150 מיליון יורו עבור חיזוק לקבוצה, ראשי המועדון הבינו שבשביל להחזיר את האליפות הם צריכים להשקיע לא מעט כסף, וכבר עכשיו מכינים את השינויים ואת היעדים שלהם לקיץ הקרוב. למרות שהקבוצה עדיין לא סיימה את העונה, כאשר נותר לה המרוץ בליגת אלופות וחצי גמר מול ריאל מדריד, הקבוצה מעדיפה להיכנס לחלון העברות עם רשימה מסודרת מאוד של שחקנים אשר יכלו לחזק את הקבוצה.

 

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן