🚨”אני תמיד אסיר תודה לריאל מדריד” | ג’וד בלינגהאם בראיון

הקשר שנותן עונת בכורה מהסרטים, התיישב לראיון רגע אחרי הזכייה באליפות הליגה הספרדית ורגע לפני המשחק הקריטי מול באיירן מינכן בליגת אלופות | הראיון המלא

🚨כשריאל מדריד פרסמה בקיץ האחרון את הגעתו של ג’וד בלינגהאם למועדון, גם אחרון האופטימים בקבוצה לא חשב על עונת בכורה כזאת של האנגלי. הכוכב הוביל את ריאל מדריד לזכייה בליגה, עם 18 שערים עד כה, רובם שערים מכריעים. בנוסף, בלינגהאם היה חלק משמעותי בהגעה לחצי גמר ליגת אלופות, והוא נמצא במרחק 180 דקות מהגביע עם האוזניים הגדולות. רגע לפני משחק הגומלין בליגת אלופות נגד באיירן מינכן, התיישב בלינגהאם לראיון בעיתון ‘מוביסטאר פוטבול’ הספרדי. האנגלי דיבר על ההגעה לריאל מדריד, האיידול שלו זינדין זידאן, ועל המאמן הנוכחי קרלו אנצ’לוטי

תחילה ג’וד דיבר על החולצה של זידאן: “אבא שלי תמיד לבש את החולצה של ריאל מדריד בבית, עם זידאן והספרה 5 מאחורה. זה מצחיק כי על הדרך השלמנו מעגל שעכשיו אני לובש את הספרה 5 של ריאל מדריד, אבל הפעם כחלק מהמועדון”.

על הבחירה שלו בריאל מדריד אמר הקשר האנגלי כי: “ריאל מדריד היא השאיפה הכי גדולה של כל שחקן בכדורגל. זה תמיד להיות ברמה שרציתי ויכולתי לקבל , אבל לא חשבתי שאני אגיע לשם כל כך מהר. עכשיו כשאני כאן, אני מרגיש אסיר תודה כל יום שאני יכול לייצג את המועדון הזה. ריאל היא חלק גדול מהחיים שלי עכשיו, זה החיים האמיתיים שלי. זאת תמיד הייתה המטרה שלי. אני חייב להודות לריאל מדריד על העניין שלהם. יש כיום בעולם כל כך הרבה שחקנים מוכשרים והכבוד כולו שלי שהמועדון חשב שאני הדמות הנכונה עבורו. ביום שהם סיפרו לי על הפרויקט שלהם, הם שכנעו אותי. לא הייתי צריך לחשוב על זה אפילו”.

על המטרות להמשך הדרך אמר בלינגהאם: “אנשים מדברים על דברים רחוקים, אני כרגע מפוקס על המטרות הקונקרטיות. קודם כל זה חברי לקבוצה, אני תמיד חושב על חברי לקבוצה. אני עובד איתם כל יום. הם נמצאים עבורי ברגעים הפחות טובים, ואני נהנה איתם רגעים היותר טובים. כל הזמן אני חושב על כמה נחמד זה להניף את התארים כולם ביחד ולשבח את כולם על העבודה שהם עשו במשך השנה. המטרה הגדולה שלי בכדורגל אם אנחנו מדברים על שנה מעכשיו, אני אשמח לזכות בליגת אלופות ולהיות בעוד חצי גמר בשנה הבאה”.

על העמדה בה הוא משחק אמר בלינגהאם: “אני חושב שהעמדה שלי מתאימה מאוד עבורי בקבוצה הזאת. יש לי את החופשיות לעלות למעלה, לרדת למטה, למסור את הכדור לשליש האחרון, לשחק עם הכדור ולהיות יצירתי, אני מרגיש שיש לי את היכולת להיות מעורב בכל פעולה של המשחק ולנסות לעשות את העבודה ההגנתית בצורה המיטבית, זאת הרגשה נפלאה. כל הקרדיט מגיע למאמן שנותן לי אוזן קשבת. זה לא קל עבור מאמן להסתכל על מישהו ששיחק בעמדה נמוכה יותר על המגרש בדורטמונד ולמצוא שיטה שבה אני אוכל לשחק מקדימה וזה יראה טוב עבור שאר הצופים, אם להיות כנה, כל הקרדיט צריך להגיע אל קרלו אנצ’לוטי”.

על ההרגשה להיות שחקן ריאל מדריד אמר: “אני נהנה להיות שחקן ריאל מדריד, הן ברגעים הטובים הן ברגעים הפחות טובים, מתי שאתה צריך לקום ולנסות שוב. כל דבר שצריך לעשות עבור מועדון גדול כמו ריאל מדריד שמשחק ברמות הגבוהות ביותר, נראה מדהים עבורי. אתה חייב להנות מהרגעים שבהם אתה מרגיש טיפה נפול ושזה לא הזמן הכי טוב שלך, אבל בו זמנית אתה חייב לקחת אחריות ולהרים את עצמך כדי להוציא את הקבוצה מהרגעים הפחות טובים. גם אני וגם חברי לקבוצה התאמנו לעשות דברים כאלה עבור שאר החברים בקבוצה, וזה למה אנחנו עושים את זה כל כך טוב. אין הרגשה יותר טובה מהרגע הזה שנדמה שההפסד או התיקו עומדים להגיע, אבל פתאום יש שחקן אחד שגורם לדברים מסביב להשתנות ולקחת אותנו לניצחון. זאת ההרגשה הכי טובה שיש”.

לסיום נשאל בלינגהאם מה הוא לומד בריאל מדריד: “בקבוצה הזאת, אתה לומד להכיר את כל האגדות מהעבר. האגדות הללו ששיחקו לפנינו הם אלו שבנו את הערכים והזהות שריאל מדריד מושתת עליהם. זה חשוב מאוד להמשיך את המסורת והערכים שאותם שחקנים שמו וזה בדיוק מה שאני מנסה לעשות”.

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן