🚨לא עוזב את העיר | יורל האטו נשאר באייאקס

הבלם/מגן הצעיר שהיה מבוקש במספר מועדונים בליגות הבכירות, האריך את חוזהו במועדון בו גדל עד 2028

על העונה הנוכחית של אייאקס אפשר לכתוב ספר שלם. העונה, שנחשבת לעונה הגרועה ביותר בהיסטוריה של המועדון, גרמה לאוהדים לרצות שהקיץ יבוא כשלקבוצה לא נותר עוד כמעט על מה לשחק, כשהליגה ברחה עוד בתחילת העונה ובגביע ההולנדי “זכה” הסגל להשתתף בהפסד המשפיל בתולדות המועדון להרקולס מהליגה הרביעית בהולנד. גם אלילת המזל לא האירה להם פנים כשבחמישי הקרוב תגיע לוילה פארק, אצטדיונה הביתי של אסטון וילה בפרמייר ליג אחרי תוצאת תיקו מאופסת באצטדיון יוהאן קרויף, כחלק ממסגרת שמינית גמר הקונפרנס ליג, המפעל היחיד בו לאייאקס יש עוד סיכוי תיאורטי לזכות העונה.

אך בין כל חוסר היציבות והחושך שמאפיל על המועדון, שאף הוביל לפריצת האוהדים למשרדי המועדון כאקט מחאתי, מקבל המועדון מעט ודאות כשהיום (שלישי), אייאקס מודיעה כי יורל האטו, הבלם/מגן בן ה-18 שמשחק בקבוצה הבוגרת כבר מהעונה שעברה, האריך את חוזהו במועדון עד 2028. האטו, שאף הספיק ללבוש במשך מספר משחקים את סרט הקפטן, היה מבוקש במספרים מועדונים, ביניהם ארסנל, אך החליט להישאר כרגע במועדון בו גדל.

העונה הספיק ההולנדי הצעיר לפתוח בכל משחקי הקבוצה בכלל המסגרות, כשהוא אחד השחקנים היציבים היחידים כרגע בהרכב של המאמן ג’ון ואן שחיפ ואף זכה להופעת בכורה במדי הנבחרת הבוגרת של הולנד, במשחקי המוקדמות ליורו הקרוב נגד גיברלטר.


אין זה אומר שהאטו הצעיר יממש את חוזהו באמסטרדם עד תום ולמרות שאין לו סעיף שחרור בחוזה, אייאקס, מועדון שדוגל בפיתוח וייצוא שחקנים למועדונים הגדולים באירופה, לא יחזיק אותו במידה ויחליט כי הוא מעוניין לעזוב. לפחות לרגעים אלו, האוהדים שלא רגילים ומכירים כשלונות בצורה הזו, יכולים לקבל קצת שקט מצד אחד השחקנים הבודדים, שעומדים בציפיות שלהם.

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן