המאמן ששבר את גב הגמל | אוהדי מילאן נגד ההנהלה

בעקבות הדיווחים על הגעתו המסתמנת של המאמן הספרדי, ז'ולן לופטגי, לרשת את סטפנו פיולי בתפקיד, האולטראס של מילאן יצאו נגד ההנהלה בפוסט ברשתות החברתיות

במילאן צפויים להודיע כי סטפנו פיולי, שיסגור חמש עונות במילאן עם סיום העונה, יעזוב את הקבוצה בסיום העונה ולנעליו עתיד להיכנס ז’ולן לופטגיאוהדי מילאן ברחבי הרשתות כבר הביעו התנגדותם כשאף חלקם החלו לחתום על עצומה בשם ‘לא-פטגי’, שכשמה כן היא, מנסה לגרום לכך שהמאמן הספרדי לא יעמוד על הקווים בסן סירו בעונה הבאה.

גם האולטראס של מילאן, ה’קורבה סוד’, שבשנים האחרונות תמך בהחלטות ההנהלות השונות שהוחלפו בדרך מתוך אמונה כי התהליך נכון למועדון, הצטרף לכלל האוהדים הרחב והוציא הודעה רשמית כנגד ההנהלה. בהודעה נמסר: “העונה מגיעה לסיומה והבינוניות שאפיינה אותה כמעט לאורך כל התקופה, השאירה מקום לסיומת קטלנית והרסנית, שאם כל זה לא מספיק, התגברה עוד יותר על ידי הצהרות של מספר אנשי הנהלה, כמו גם השמועות בנוגע לשם המאמן העתידי שמאפשר לנו להבין שוב פעם שאת השאיפה להחיות את הזמנים שחיינו בעבר היא אינה המטרה המרכזית של ההנהלה.”

האולטראס הוסיף ואמר גם כי “כמעט שנתיים חלפו מאז הגעתו של מר קרדינלה (הבעלים של מילאן). שלב המעבר וההסתגלות נחשב כזמן לגיטימי, אך עכשיו הגיע הזמן להגיע לנקודה ולהדגים עם עובדות את המטרות האמיתיות של הקבוצה. בין אם לבנות קבוצה שאפתנית או לבנות שנה אחרי שנה קבוצה שתהיה מסוגלת להבטיח מקומות המגיעים לליגת האלופות בזמן שמחכים לבניית האצטדיון החדש ולא לצפות ליותר מכך עד אז.”


“זה חייב להיות ברור לכולם שאם התשובה הנבחרת היא האחרונה (להמתין לבניית האצטדיון), אנחנו לא שם! זה יותר מלגיטימי לחשוב שאנחנו לא יכולים לשפוך כספים בשוק ההעברות כמו שמשקיעים מועדונים אחרים בליגות אחרות, אבל אתם לא יכולים לחשוב על לחזור בענק על ידי בניית קבוצה רק על ידי מכירת שחקן ולהשקיע את הכסף שנכנס בשחקנים לא מבוססים. אתם לא יכולים לחשוב על להחזיק פרויקט מנצח אם אנחנו עוד מעט בחודש מאי ואתם עדיין לא יודעים מי יהיה מאמן החדש ולפיכך יהיה קשה יותר לבנות קבוצה בחלון העברות הקרוב שתתאים למאמן החדש.”

ה’קורבה סוד’ לא חסכו בביקורת ואף טענו ש: “בתוך המועדון שורר כאוס מוחלט ושתיקות מחרישות אוזניים, אסטרטגיות תקשורתיות מביכות וחוסר בהירות בנוגע לתפקידים.”

לבסוף, סיימו את המכתב באולטימטום לחברי ההנהלה: “רבותיי, הסבלנות נגמרה! מילאן זה לא מוצר שאפשר להעלות עליו השערות ומילאן היא לא קבוצה שמסתפקת בהשתתפות. מאחורי מילאן יש את האנשים, שבהיסטוריה ובמסורת רגילים להיות באליטה של הכדורגל העולמי. אם ההנהלה הזו חושבת שהיא יכולה לעמוד בדברים האלו ותוכיח את זה בעובדות קונקרטיות (“ובחירת המאמן החדש תגרום לנו כבר להבין המון”), היא תמשיך להנות מהתמיכה הבלתי פוסקת של אוהדים מאוהבים בטירוף. אם לא, תשכחו מלחיות במילאן כמקום שמח, כמו שעשיתם עד עכשיו.. תמיד עם מילאן בתוך הלב!”

הביקורות הללו מצטרפות להודעה של מנהיג ה’קורבה סוד’, ג’יאנקרלו קאפלי, שהתבטא לפני מספר שבועות נגד פיולי וטען כי הוא צריך ללכת. במקרה הנוכחי, אם במילאן יקשיבו לקהל שלה, השמות של אנטוניו קונטה, מארק ואן בומל ופאולו פונסקה יחזרו לשולחן הדיונים, כמו גם שמות נוספים שעלו ואולי יחזרו כדוגמת כריסטוף גאלטייה מאמן פריז לשעבר ווינצ’נזו איטליאנו מאמן פיורנטינה.

1 תגובה
  1. דן כותב

    לופטגי מרגיש כמו סתם לאייש את המסרה, האוהדים של מילאן רוצים חזון וזה מובן מאוד.

    הם חייבים להחזיר את מלדיני…ואיתו דה זרבי.

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן