חמסה עולמית | חמשת האירועים הנבחרים השבוע בעולם

"חמסה עולמית" של Ballerz מביאה לכם בקצרה חמישה אירועים או משחקים מהשבוע בכדורגל העולמי, שלא כדאי לכם לפספס. והשבוע - הסיבוב הראשון של רבע הגמר באלופות סיפק את הסחורה, ההכרעה בגרמניה קרבה ובאה, שוב מהפך בצמרת האנגלית ומסי ורונאלדו מודחים. וגם - תבוסה היסטורית לאייאקס.

רבע גמר שהבטיח וקיים

חמסה עולמית בטוחה ויודעת שאינה צריכה להזכיר לאף אחד ששוחקו השבוע משחקי הסיבוב הראשון של שלב רבע הגמר בליגת האלופות. מצד שני, אי אפשר להתעלם ממבול השערים והרגעים הגדולים שקיבלנו. ממשחק העונה האירופי בברנבאו, דרך קרב הגדולות השוויוני בלונדון, עד למהפכים של בארסה ופריז והביתיות של אתלטיקו. 18 שערים בארבעת המשחקים בסיבוב הראשון של רבע הגמר, רק מעלים לנו את סף הרגש והציפיה לקראת הגומלין שיחול בשבוע הבא. אז קחו עוד מבט על התקצירים, כי סיבוב גומלין גדול לפנינו.

סיכום הסיבוב הראשון:

ריאל מדריד 3 – מנצ’סטר סיטי 3 (70% סיכויי העפלה לסיטי לפי סוכנויות ההימורים)

ארסנל 2 – באיירן מינכן 2 (50% לכל אחת מהקבוצות לפי סוכניות ההימורים)

פ.ס.ז’ 2 – ברצלונה 3 (77% לברצלונה לפי סוכנויות ההימורים)

אתלטיקו 2 – דורטמונד 1 (69% סיכוי לאתלטיקו לפי סוכנויות ההימורים)

עוד ניצחון אחד עד להיעלמות הכינוי “נברקוזן

באיירן מינכן בתצוגת שפל נוספת, מפסידה 2:3 להיידנהיים לאחר שכבר הובילה בשני שערים, ובמקביל ניצחון נוסף של לברקוזן (1:0 על אוניון ברלין) מקנה ללברקוזן את האפשרות להיות אלופה כבר במחזור הבא. כדי לעשות היסטוריה, ולהיות האלופה הראשונה שהיא לא באיירן מינכן מאז שנת 2013, חניכיו של אלונסו יצטרכו לנצח בבית את ורדר ברמן במחזור הקרוב. אם זה אכן יקרה, לברקוזן תוביל בלפחות 16 נקודות על באיירן השניה כשישארו רק 15 נקודות בקופה. מה שאומר, אנחנו מאוד, אבל מאוד קרובים, לראות את ההיסטוריה לנגד עינינו. חשוב לציין, שלברקוזן של צ’אבי אלונסו עדיין לא הפסידה העונה אפילו לא משחק אחד.

עכשיו ארסנל ראשונה (לפחות לכמה ימים הקרובים כנראה)

חמסה עולמית שוקלת לפתוח פינה שתעסוק רק בצמרת הפרמיירליג עד סוף העונה. כל שבוע יש מהפך! והפעם, ליברפול שהגיעה למחזור הזה כמוליכה, מסיימת בתיקו 2 גדול עם מנצ’סטר יונייטד, כך שהניצחון של ארסנל (3:0 על ברייטון) מקנה לה את המקום הראשון לשבוע החולף לפחות. מנצ’סטר סיטי גם היא ניצחה (4:2 את קריסטל פאלאס) והיא נמצאת בשוויון נקודות עם ליברפול. איזה מירוץ אליפות מטורף יש לנו באנגליה.

הפנסיה של מסי ורונאלדו לא ממריאה בפן המקצועי

השבוע החולף היה לא טוב בלשון המעטה אצל שתי אגדות הכדורגל. כריסטיאנו רונאלדו וקבוצתו אל-נאסר הודחו מהסופר-קאפ הסעודי לאחר הפסד לאל-הילאל, כשהכוכב הפורטוגלי אף מקבל אדום בסיום המשחק. אם זה לא מספיק, כריסטיאנו נתפס גם עושה תנועות לא ראויות לשופט והוא צפוי לקבל עונש הרחקה של מספר משחקים.

בצד השני של העולם, יריבו הגדול של כריסטיאנו – ליאו מסי, גם הוא לא מצליח להרים את קבוצתו אינטר מיאמי לגבהים המצופים, והוא מודח יחד עם חבריו האקסים של בארסה בשלב רבע הגמר של ליגת האלופות של צפון אפריקה. הקבוצה של בקהאם הפסידה בשני המשחקים למונטריי המקסיקנית (3:1 ו 1:2) והודחה מהמפעל היוקרתי של אמריקה הצפונית כבר ברבע הגמר. גם בליגה הקבוצה ממיאמי לא ממריאה לשחקנים, ובתחילת השבוע סיימה רק בתיקו עם קולורדו.

לפחות חשבונות הבנק ממריאים למעלה.

איי-אקס

העונה הזו של אייאקס היא אחת הקשות בתולדותיה. היא כבר הייתה במקום האחרון בליגה, התאוששה וטיפסה עד למקום החמישי, אבל בתקופה האחרונה הקבוצה של שיף שוב דועכת, כשהשבוע היא רושמת את הפסד הליגה הגדול בהיסטוריה שלה. אייאקס התארחה ביום ראשון למשחק חוץ אצל סגנית המוליכה – פיינורד, לאחד המשחקים הטובים שיש לכדורגל ההולנדי להציע. רק שמהדקה הראשונה, הרגיש שפיינורד משחקת נגד קבוצה ברמה לא לה. פיינורד מחצה את אייאקס 6:0 כשמאזן הבעיטות עומד על 30-1  וגרמה לה רק לרצות לשכוח את העונה הזו יותר ויותר. אייאקס רושמת ניצחון ליגה אחד בלבד בחמשת המחזורים האחרונים, והיא ככל הנראה תסיים את העונה במקום שמוביל לקונפרנס ליג בלבד, בתקווה שבשנה הבאה, היא תחזור למחוזות היותר מוכרים לה.

4 תגובות
  1. מיכאל קוכמן כותב

    הפינה האהובה עליי באתר, כיף לסיים ככה שבוע של כדורגל.

    אה בעצם אלונסו משחק היום 😁❤️

  2. אוסקר גלוך כותב

    יפה מאוד אחלה כתבה

  3. אור דוד כותב

    פינה מעולה

  4. מאיר מלכה כותב

    אחלה סיכום לקראת שבת

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן