🚨 מנצ’סטר יונייטד מעוניינת ברונלד אראוחו

ה'שדים האדומים' מקווים שהמצב הכלכלי בו נמצא ברצלונה יוכל לסייע לה בהבאת הבלם האורוגוואי

🚨 האם רונלד אראוחו הופך להיות המלפפון החם של הקיץ? לפי השמועות שמסתובבות, זה בהחלט יכול לקרות.

מנצ’סטר יונייטד עוקבת אחרי הבלם הארגוואי של ברצלונה. הקבוצה האנגלית חייבת חיזוק להגנה לאחר נתונים לא מרשימים בלשון המעטה העונה, עם שינויים של יותר מ-40 קומבנציות הגנתיות שונות.

פציעות, חוסר התאמה הגנתית, ובעיקר בעיות הגנתיות, גרמו לכך שאריק טאן האח לא הצליח למצוא את שילוב ההגנה הטוב ביותר עבורו. בעקבות כך, הבינו ראשי מנצ’סטר שהם חייבים בלם חדש.

אחד מהשחקנים שעליהם הסקאוטים חושבים הוא רונלד אראוחו – בלמה של ברצלונה.

אראוחו הוא אחד השחקנים החשובים ביותר של הקבוצה הקטלאנית, אחד הבלמים הטובים כיום בעולם, וזה שהוביל את ברצלונה שנה שעברה לשבור שיאים הגנתיים בליגה הספרדית. ברצלונה מחשיבה את הארגוואי כשחקן שאי אפשר לגעת בו, אך לאור המצב הכלכלי שלה, יכול להיות שעם הצעה מספיק טובה, ברצלונה תסכים למכור את הבלם הארגוואי שלה.

בשנים האחרונות מנצ’סטר יונייטד בזבזה לא מעט כסף על שחקנים שלא בהכרח שווים את הסכום ששולם. כך שבמיוחד עם בלם בסדר גודל של אראוחו, במועדון לא יהססו לתת הצעה שתספק את ברצלונה.

אומנם ישנה אפשרות שברצלונה תסכים למכור, אך מצד שני יש גם את השחקן. אראוחו נמצא כבר כמה שנים במועדון הקטאלוני ויש לו המון חיבה כלפיו. כך שקשה מאוד לדעת האם השחקן יסכים לעזוב את המועדון שהוא כל כך אוהב

דבר נוסף שיכול להוות בעיה עבור מנצ’סטר יונייטד הוא שיש עוד קבוצה שמעוניינת באראוחו, והיא באיירן מינכן.

המועדון הבווארי ניסה בשנה שעברה לרכוש את האורוגוואי, אך נענה בשלילה מצידה של ברצלונה. על פי הדיווחים, באיירן לא מתכוונת לוותר עליו בכזאת קלות, ומתכננת לדבר שוב עם ברצלונה לגבי אראוחו.

במקרה כזה, מנצ’סטר יונייטד שלא תהיה בליגת אלופות בעונה הבאה, תאלץ להתחרות עם מועדון ענק בסדר גודל של באיירן. ככה שהקרב על האורוגוואי יהיה קשה מאוד, וכמובן צריך לזכור שעדיין לא ידוע מה חושבים הבוסים של ברצלונה לגבי מכירתו של אראוחו.

1 תגובה
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה) כותב

    נראה לי מעבר יעשה טוב לאראוחו שהעונה איבד קצת מהמגמה החיובית שבה היה נמצא.

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן