ואיפה ג’וד | הכי הרבה שערים בעונת הבכורה בלה ליגה מאז שנת 2000

הרכש הגדול ביותר שנחת העונה בלה ליגה הוא ללא ספק הכוכב האנגלי העולה ג'וד בלינגהאם, שחווה עונת בכורה אדירה במדי ריאל מדריד. עד כה מעורב הקשר ישירות ב-21 שערים העונה בלה ליגה - אך מי הוא השחקן שהיה מעורב בהכי הרבה שערים (כיבושים ובישולים) בעונת הבכורה שלו בליגה הבכירה בספרד החל מעונת 1999/00

עונת הבכורה של ג’וד בלינגהאם בריאל מדריד ממשיכה להיות פשוט חלומית עבור הכוכב האנגלי הצעיר – לאחר שכבש צמד בקלאסיקו הראשון שלו נגד ברצלונה, הבקיע ג’וד גם במפגש האחרון נגד הקטלונים את שער הניצחון של קבוצתו, שכנראה גם יהפוך לשער האליפות של ריאל מדריד.

שער הניצחון של בלינגהאם בקלאסיקו היה השער ה-17 שלו העונה בליגה, להם הוסיף עוד 4 בישולים ב-25 משחקים. בסה”כ מעורב ג’וד הצעיר ב-21 שערים, בדיוק כמו רונאלדיניו בעונת הבכורה שלו בספרד, אך לבלינגהאם יש עוד שישה משחקים וכנראה שיעבור את הקוסם הברזילאי.

בעשירייה המובילה ניתן למצוא במקום העשירי  שלושה שחקנים בדמותם של מסוט אוזיל (ריאל מדריד) ג’ימי פלויד האסלביינק (אתלטיקו מדריד) וזלאטן איברהימוביץ’ (ברצלונה) עם מעורבות בכ-25 שערים בעונת הבכורה שלהם בלה ליגה.

לאחר מכן נמצאים חאמס רודריגז (ריאל מדריד), דייגו פורלאן (ויאריאל) וחאבייר סביולה (ברצלונה) עם מעורבות ישירה בכ-26 שערים.

במקום השישי ברשימה נמצא רוד ואן ניסטלרוי שהיה מעורב ב-27 שערים בעונת הבכורה שלו בלה ליגה במדי ריאל מדריד, את המקום הרביעי חולקים גארת’ בייל (ריאל מדריד) ורדמאל פלקאו (אתלטיקו מדריד) עם 28 שערים. במקום השלישי נמצא שחקנה של ברצלונה, רוברט לבנדובסקי שהגיע מבאיירן מינכן ובעונת הבכורה שלו היה שותף לכ-30 שערים שעזרו לבארסה לזכות באליפות.

את המקום השני תופס עוד חלוץ של הבלאוגרנה, כאשר לואיס סוארס האורגוואי היה מעורב ישירות בכ-32 שערים עבור ברצלונה בעונת 2014/15, ובמקום הראשון במעורבות ישירה בשערים בעונת הבכורה בלה ליגה מאז עונת 1999/00, נמצא לא אחר מאשר כריסטיאנו רונאלדו כשהפורטוגלי היה שותף לכ-35 שערים בלה ליגה, בעונת הבכורה שלו בריאל מדריד.

לבלינגהאם נשארו עוד שישה משחקי ליגה והכוכב החדש של הבלאנקוס בהחלט יכול להתברג בעשירייה הראשונה, נתון מרשים עוד יותר שלוקחים בחשבון את העובדה כי בלינגהאם הוא בכלל שחקן קישור.

מבחינת כמות הבקעת שערי ליגה בעונת הבכורה בריאל מדריד נמצא ג’וד במקום גבוה בהרבה. בלינגהאם ממוקם במקום השלישי עם 17 שערי ליגה כאשר רק רוד ואן ניסטלרוי – 25 שערים וכריסטיאנו רונאלדו – 26 שערים, הבקיעו יותר ממנו בליגה בעונת הבכורה במדי הבלאנקוס.

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן