“אין זמן לחשוב מה יכול לקרות, אתה פשוט הולך על זה” | ליאו מסי בריאיון

כחלק מפרסום המשחק המתחרה של eFootball, EAFC24, התיישב הפרזנטור הראשי וכוכב תמונת השער’ ליונל מסי’ לריאיון שמשחזר את רגעי השיא בקריירה המפוארת שלו

“זה היה רגע יפהפה בגלל המשמעות שלו.” אמר הארגנטינאי כשסיפר על שער הנגיחה שלו בגמר ליגת האלופות ב-2009. “את הקטע עם הנעל (חגיגת השער) אילתרתי. אני לא בדיוק רגיל לקפוץ באוויר ולנגוח בכדור, אבל באותו הרגע במשחק זה פשוט קרה בצורה הזו.”

מסי גם דיבר על השער הנהדר שלו מול באיירן מינכן בדרך לזכייה בגביע ב-2015, כשהטעה את ג’רום בואטנג פעמיים והקפיץ מעל מנואל נויר את הכדור בדרך ל-2-0: “ניסיתי לאלתר באותו הרגע. בסופו של יום זה מהלך מהיר מאוד שפשוט יוצא ממך בלי שאתה חושב הרבה, זה יוצא באותו הרגע. ראיתי שהוא (בואטנג) רץ לכיוון אליו עשיתי את ההטעיה הראשונה שלי, ואז במהירות החלפתי כיוונים וככה השער הגיע. אלה מהלכים כל כך מהירים שאתה פשוט צריך לאלתר כל הזמן, אין זמן לחשוב מה יכול לקרות, אתה פשוט הולך על זה.”

הפרעוש קינח לקראת סיום הריאיון – איך לא – עם המאבק על גביע העולם, ועם המהלך המרהיב שלו בחצי הגמר: “הבישול נגד קרואטיה? זה היה מהלך חריג, אבל זה היה צעד קטן שקירב אותנו צעד אחד קרוב יותר לשחק בגמר גביע העולם, לשחק על הבמה העולמית בשביל ארגנטינה, ולקבל עוד הזדמנות להיות אלופי העולם.”

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן