🚨 התגובות מהאל קלאסיקו הגדול של ספרד

לאחר המשחק המושגע, תגובות רבות הגיעו על המשחק. מצד אחד ביקורת על השיפוט מהצד של ברצלונה, המצד השני שבחים ללוקאס ואסקז וההבנה שהאליפות קרובה

🚨 ניצחון ענק של ריאל מדריד באל קלאסיקו(ראשון). ה’בלאנקוס’ ניצחו את יריבתם לאליפות משער דרמטי בדקה ה-90 של ג’וד בלינגהאם, שלמעשה חתם כמעט באופן סופי את הזכייה של ריאל מדריד, באליפות מספר 36 בתולדותיה. לאחר המשחק המון ביקורות הופנו כלפי שיפוט מצד ברצלונה, ואף הופנו מספר האשמות כלפי נשיא הלה ליגה טבאס שהעדיף לא להוסיף את מערכת עין הנץ לליגה, דבר שפגע מאוד בברצלונה שיכלה לעלות ל2-1 בשולי המחצית הראשונה.

לאחר המשחק צ’אבי אמר בראיון:

“זה היה חוסר צדק משווע היום פשוט ככה, אני חושב שרוב ההופעה שלנו הייתה טובה היום, הגיע לנו לנצח, אבל זה הכדורגל. ההפסד כואב אבל האוהדים ראו מה קרה על המגרש היום. לברצלונה יש עתיד מבריק. עם שחקנים בני 16, 17, 18 ו-20 בעתיד יהיו הצלחות.

אתמול (שבת) לא רציתי להתייחס לשופט הזה וקיוותי שהוא יעשה עבודה טובה, טעיתי. אני לא רוצה לדבר על השופטים כי יענישו אותי שוב, אבל כל התמונות והוידאו לפניכם, אין מה להוסיף. זאת הליגה שמתיימרת להיות הטובה בעולם ואין לה מערכת עין הנץ, כולם ראו שהכדור נכנס. מאז המשחק הראשון שלנו בחטאפה אמרתי שאני לא אוהב את מה שקורה כאן והיום היה סוף הסיפור באותה דרך. אני עדיין גאה בקבוצה שלי.

להישאר בעונה הבאה? עכשיו זה לא הזמן. צריך לעכל את ההפסד הזה וזה יהיה קשה, בעיקר בגלל שאני חושב שהגיע לנו לנצח, צריך אחר כך לחזור לעבוד ולחשוב על המשחק הבא, יש עוד שישה משחקים.

לאמין? לא רוצה להשוות אותו לאף אחד, אבל אנחנו מדברים על שחקן יוצא דופן. באחד על אחד, הוא כמעט בלתי עציר, והוא רק בן 16. זאת הייתה בכורה מדהימה בברנבאו.”

גם טר שטגן התייחס לשופטים בראיון: “אין לי מילים לתאר את מה שקרה שם על קו השער. זאת בושה לעולם הכדורגל. יש פה כל כך הרבה כסף שזז אבל לא למקומות הנכונים”.

קפטן ואגדת ברצלונה פיקה אמר: “ואסקס הטעה את השופט, מי שיוזם את המגע זה הוא בעצמו וקובארסי מנסה להימנע. ראינו מה שופטים בליגת אלופות חושבים על דברים כאלה בשבוע שעבר”.

ריאל מדריד

מהצד הלבן, המון שמחה התפרץ בסיום המשחק, ה’בלאנקוס’ הבטיחו כמעט באופן סופי את האליפות. ריאל נמצאת כעת בפער של 11 הפרש מברצלונה, בשישה המשחקים שנותרו, יספיק לקבוצה של אנצ’לוטי 7 נקודות בלבד בשביל לקחת את התואר.

מצטיין המשחק של בולרז, לוקאס ואסקז אמר: “אנחנו היינו עדיין עייפים מהמשחק נגד סיטי, אבל ידענו שהיום זה הגמר של הלה ליגה, ידענו שאנחנו חייבים לנצח. אנחנו רוצים לזכות בשני התארים שנותרו, אני תמיד שמח להיות שם כצריך אותי, במיוחד מדובר על ריאל מדריד. הרבה דברים עבדו כמו שצריך היום וזה חשוב עבור כולם. אני יותר מאשמח אם יקראו לי לשחק ביורו”.

מי שפרגן ללוקאס ואסקז על המשחק הוא ג’וד בלינגהאם שצייץ ב-X (לשעבר טוויטר): “לוקאס ואסקז אתה אגדה”.

 

לוקה מודריץ’ הוסיף: “אנחנו חוזרים כל פעם מחדש וזה מראה על אופי מדהים ואמונה, זה כבר לא מקרי כאשר זה קורה פעם אחר פעם, זה לא מקרי בכלל. זה האופי של המועדון הזה ושל השחקנים האלה”.

המאמן קרלו אנצ’לוטי התראיין בסיום וניסה לא לדבר על עמיתו לקווים צ’אבי:

“אני לא רוצה להתייחס לדבריו של צ’אבי, אני רוצה לדבר על המשחק. היו רגעים טובים עבור שתי הקבוצות, אבל בסוף אנחנו אלה שניצחנו עם טיפת האנרגיה האחרונה שנותרה לנו.

ניצחנו את הליגה? אנחנו עשינו צעד חשוב מאוד למטרה, אבל יש לנו עוד מעט משחקים בשביל להבטיח את זה, הניצחון הזה יעזור לנו להתכונן לחצי הגמר מול באיירן מינכן בצורה מיטבית.

בלינגהאם הגיע בזמן הנכון עבורנו, עם הרבה מאוד מאמץ. עבר הרבה זמן מאז שכבש את השער האחרון.

וינסיוס לא אהב את השינוי בגלל שהוא רצה להמשיך לשחק, אבל היינו צריכים רגלים טריות יותר אחרי המאמץ הגדול שעשה בשני המשחקים האחרונים.

השער לא היה חוקי, בגלל שאין מצלמה שמאפשרת לראות אם הכדור עבר במלוא היקפו את הקו, לכן לא יכול להינתן שער במקרה כזה. הפנדל היה מוצדק לדעתי, זה היה מאוד ברור.

עכשיו ננסה להחזיר את כל השחקנים בדרך המיטבית. חלק מהם כמו נאצ’ו ומנדי לא התאוששו בזמן ונתנו להם לנוח. אנחנו ננסה להמשיך לנצח, מתחילים עם המשחק ביום שישי, הולך להיות משחק לא פשוט עבורנו.

אני לא ראיתי את ארדה גולר חוגג עם השחקנים, במשחקים הבאים הוא יקבל כמה דקות שרק ירצה”.

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן