חמסה עולמית | חמשת האירועים הנבחרים השבוע בעולם

"חמסה עולמית" של Ballerz מביאה לכם בקצרה חמישה אירועים או משחקים מהשבוע בכדורגל העולמי שלא כדאי לכם לפספס. והשבוע: הקלאסיקוס הגדולים הפציצו בשערים, אליפויות נוספות מוכרעות ביבשת הכדורגל הבכירה, יונייטד וטן האח מגיעים לשפלים חדשים ופאלמיירס מגמגמת. וגם - יש מאמן לעונת הכדורגל הבאה בברצלונה.

אינטר אלופת איטליה, פ.ס.ז’ אוטוטו אלופת צרפת!

לאחר זכייתה של לברקוזן באליפות גרמניה, שתי ליגות נוספות מהחמש הבכירות הוכרעו השבוע.

אינטר של אינזאגי ניצחה את מילאן בדרבי המילאנזי, והבטיחה אליפות שניה ב4 השנים האחרונות. יש דרך טובה לזכות באליפות מאשר בניצחון בדרבי? כנראה שלא.

במקביל, קבוצה נוספת שאוטוטו תהיה אלופה היא פריז סאן ז’רמן, שניצחה בקלילות 4:1 את לוריין והבטיחה שהתואר צפוי להישאר בבירה.

אליפות נוספת שצפויה להיות מוכרעת בקרוב- אליפות ספרד.

אליפות שנראה שלעולם לא תוכרע – אליפות אנגליה.

חמסה עולמית תמשיך לעקוב.

צ’אבי נשאר בברצלונה

אחת הסאגות המוזרות בבירת קטאלוניה (ויש הרבה כאלו) הגיעה השבוע לסיומה, כשז’ואן לאפורטה, נשיא ברצלונה התראיין והודיע רשמית שצ’אבי יישאר כמאמן בארסה לעונה אחת נוספת לפחות. בהיעדר אלטרנטיבות ובהתחשב במצב הכלכלי הבעייתי, בהנהלת ברצלונה החליטו ללכת על בטוח ולתת עוד שכבת אמון במאמן הספרדי. אז צ’אבי הרננדס ימשיך לאמן את ברצלונה, בתקווה שחמסה עולמית תכתוב עליו רק דברים טובים.

דאבל קלאסיקוס של 3:2

שתיים מהתמודדויות הכדורגל הגדולות בעולם נושאות את השם “קלאסיקו”. “אל קלאסיקו” הספרדי שמפגיש בין ריאל מדריד לברצלונה, וה”סופר קלאסיקו” הארגנטיני בין בוקה ג’וניורד לריבר פלייט. כמחווה מרגשת לחמסה עולמית, שני המשחקים שוחקו באותו היום, כך שתוכלו לקרוא עליהם כאן בהנאה. כאמור, שני המשחקים נגמרו בתוצאה זהה 3:2 כשבוקה וריאל מדריד יצאו עם ידן על העליונה.

בקלאסיקו הספרדי היה זה ג’וד בלינגהאם שניצח את המשחק בדקה ה92, לאחר החלטה שנויה מאוד במחלוקת שעוררה סערות בתקשורת הספרדית, עם שער גבולי מאוד שנפסל ללאמין יאמל.

בקלאסיקו הארגטיני הסיפור היה דומה מאוד ושוויוני לא פחות, אך הכחולים של בוקה הם אלו שניצחו והעפילו על חשבון היריבה הנצחית לחצי גמר גביע הליגה. אדינסון קבאני בלט עם צמד שערים, והוכיח לכולנו שהסוס ממש עוד לא נגמר.

השדים העגומים

נדיר מאוד לראות קבוצה שמעפילה לגמר גביע ולא חוגגת. אבל גם את המחסום הזה הצליחה יונייטד של טן האח לנפץ.

השדים האדומים כבר הובילו 3:0 בדקה ה71 על קובנטרי מאמצע הטבלה בליגה השניה, רק שהיתרון הזה ממש לא הספיק. קובנטרי הצליחה לכבוש שלושה שערים ב20 דקות ולקחת את המשחק להארכה. שחקני יונייטד שנראו באפיסת כוחות מנטליים, עלו לשחק הארכה חסרי חשק, וספגו שער דרמטי בדקה ה120, רק שמערכת הוואר הוכיחה שהיה נבדל (של מילמטרים בודדים) והדרמה הסתיימה בדו קרב מהנקודה הלבנה, בו יונייטד גברה על קובנטרי המאוכזבת.

אז החברים מקובנטרי יצאו רק עם מחמאות, ודרכו של טן האח במנצ’סטר יונייטד רק מתקרבת לסופה העגום.

הליגה בברזיל בעיצומם של מחזורי הפתיחה, אלופת ברזיל מדשדשת

אלופת ברזיל פלמאיירס פותחת את העונה הנוכחית עם דשדוש קל שמדליק כמה נורות אזהרה בקרב אוהדיה. היא עם 4 נקודות בלבד מ 9 הראשונות בליגה, ובמסגרת הליברטדורס נקלעה לפיגור 2:0 עוד במחצית הראשונה נגד דל ולי הקולומביאנית, אך נקלעה מהבוץ וניצחה 3:2 בסופו של דבר. חמסה עולמית יודעת שיש גם חובבי כדורגל דרום אמריקאי בקהל, והיא גם ממליצה למי שלא להסתכל על הליגה שנמצאת בשלביה המוקדמים.

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן