טיאגו סילבה יעזוב את צ’לסי בקיץ

הבלם הוותיק יעזוב את צ'לסי בקיץ הקרוב | כל הפרטים

אחרי 4 שנים במדי צ’לסי – טיאגו סילבה יעזוב את ה’בלוז’ בקיץ הקרוב.

על פי העיתונאי פאבריציו רומאנו, הבלם הברזילאי החליט שלא להמשיך בקבוצה האנגלית, והוא יעזוב אותה כשחקן חופשי לאחר שיסיים את חוזהו.

בחודש ינואר האחרון סילבה דחה מספר הצעות שקיבל מקבוצות שונות, כיוון שהוא רצה להישאר בצ’לסי ולסייע לה בעונה הקשה אותה היא חווה.

כעת, הבלם הברזילאי מחפש קבוצה חדשה לעונה הבאה, כאשר קבוצתו הברזילאית לשעבר, פלומיננסה, מביעה בו התעניינות כבר תקופה ארוכה והיא האופציה הריאלית ביותר. למרות זאת, לסילבה יש עוד הצעות ממספר קבוצות נוספות, כאשר הוא כבר החליט על עתידו והוא יפרסם את החלטתו בקרוב.

לאחר ההפסד למנצ’סטר סיטי בחצי גמר הגביע, התראיין הבלם ואמר: “אתם תדעו לאן פניי מועדות כבר בימים הקרובים. אני לא רוצה להגיד שום דבר עכשיו אחרי הפסד. אני עצוב בגלל התוצאה, אבל במוקדם או במאוחר החדשות ייצאו החוצה. כבר החלטתי עם עצמי מה היעד הבא שלי, אבל עכשיו זה פשוט לא הרגע המתאים לחשוף אותו בפני כולם”.

סילבה, בן ה-39, הגיע לצ’לסי לפני כארבע שנים, באוגוסט 2020. הוא הגיע לקבוצה האנגלית לאחר שסיים את חוזהו בפריז סן ז’רמן, ובהתחלה חתם על חוזה לעונה אחת בלבד. בסוף עונתו הראשונה במועדון, עונת 2020/2021, זכה סילבה עם צ’לסי בליגת האלופות לאחר הניצחון בגמר 0-1 על מנצ’סטר סיטי. סילבה פתח באותו גמר, אך הוחלף בדקה ה-39 לאחר שנפצע. הוא גם זכה עם צ’לסי בסופר קאפ האירופי לשנת 2021, ובגביע העולם למועדונים של אותה שנה. עד כה, רשם סילבה 150 הופעות במדי צ’לסי, בהן הוא כבש 9 שערים.

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן