ימים מכריעים | תומאס טוכל בראיון לקראת איינטרכט פרנקפורט

באיירן מינכן תארח מחר (שבת) את איינטרכט פרנקפורט במסגרת המחזור ה-31 בבונדסליגה, ואחרי שכבר איבדה למעשה את תואר האליפות, בבאיירן רוצים לסיים את העונה במקום השני, ולהימנע ממבוכה נוספת. לקראת המשחק, התראיין מאמן הקבוצה – תומאס טוכל, ודיבר בין היתר גם על המפגש המסקרן המצפה לקבוצתו נגד ריאל מדריד, בחצי גמר ליגת האלופות.

תחילה דיבר המאמן על המפגש נגד ריאל מדריד: “כבר צפינו בהם כמה פעמים, כולל עם האנליסטים שלנו. כשהם מבקיעים – אתה לא רואה את זה מגיע. יש להם איכות אינדיבידואלית מצוינת עם כוח בהתקפות מעבר. זה מה שמגדיר אותם, הם תמיד מהווים איום ומסוגלים להתקדם ולנצח. הם יכולים לעמוד ברגעים הקשים, הם אוהבים את זה.” 

המאמן הגרמני המשיך ודיבר גם על חלוץ הקבוצה הארי קיין: “רקורד כיבוש השערים שלו מדהים. השערים שלו עוזרים לנו מאוד. יש לו את החבילה השלמה: הוא לא רק מבקיע שערים, הוא גם עוזר והוא מנהיג. הוא הקפטן של נבחרת אנגליה, ואנחנו מאוד שמחים שהוא כאן.”

על אריק דייר אמר המאמן הגרמני: “אני מאוד מרוצה ממנו. הוא בהחלט עלה על הציפיות. הוא חלק חשוב מאוד בפאזל. הוא מאורגן, רגוע, מה שלא היה לנו כל כך. הוא עוזר לחברים שלידו, הוא דמות מובילה. שחקן טוב מאוד. הוא מקבל את התגמולים על העבודה שלו כרגע”.

טוכל נשאל גם על הכוכב הצעיר של ה’בווארים’ ג’מאל מוסיאלה, ואמר כי: “ג’מאל הוא שחקן מפתח לחלוטין. הוא יתחיל מחר וישחק בלי כאבים. הוא חשוב מאוד לסגל שלנו, מאוד חשוב עבורנו”.

לגבי ירביתה של באיירן מחר במשחק הבונדסליגה, איינטרכט פרנקפורט, אמר טוכל: “אנחנו לא יודעים איך הם ישחקו. הם משחקים עם הרכבים שונים. לפרנקפורט יש קצב אדיר בהתקפה, הם גם יעילים ומהירים במעבר. אנחנו נצטרך לצמצם את מספר הפעמים שאנו נותנים את הכדור, וזה גם אימון טוב ליום שלישי. קשה להתכונן באופן שיטתי לפרנקפורט כי הם משתנים מאוד. אבל אנחנו לא יכולים לתרגל שום דבר לקראת ריאל מדריד במשחק מחר. זה מצב אחר לגמרי. מול פרנקפורט ונגד שטוטגרט, המשחק מול מדריד יהיה רעש רקע. זה חלק מהעניין, אבל אנחנו עדיין נהיה על זה גם מול פרנקפורט וגם נגד שטוטגרט. אנחנו צריכים לקבל את זה מחר, כי אנחנו צריכים את הנקודות ורוצים לשמור על המומנטום, אז אנחנו לוקחים את זה צעד אחר צעד ומכינים את הקבוצה למחר בצורה הטובה ביותר. יש לנו מבחן לעבור מחר. או שנוכל להתרגש מהכל עכשיו או לקבל את המצב. נכין את הקבוצה בצורה לא שונה למחר. זה היה שבוע טוב מאוד של אימונים והאנרגיה טובה מאוד. אני רואה שהמשחקים נגד ארסנל נתנו לנו ביטחון. עשינו הרבה שינויים מול אוניון ברלין ובכל זאת ניצחנו בנוחות, מה שנותן לנו חיזוקים למחר.”

לגבי מצב הסגל של באיירן אמר המאמן: “אופמקנו עיקם את הקרסול שלו באימון, הוא בספק למחר. אנחנו צריכים לחכות ולראות. סרג’ גנאברי ישחק ביום שלישי וגם יבקיע שער. עם לירוי סנה אנחנו צריכים לחכות ולראות לגבי יום שלישי. הוא עשה את הצעד הראשון שלו וכרגע רק התאמן, אז אנחנו לא יכולים לתת עדיין חוות דעת מלאה”

לסיום נשאל טוכל על עזיבתו את תפקיד מאמן הקבוצה בסיום העונה ואמר: “אולי כמה אוהדים רוצים שאשאר, אבל אין לזה עדיפות וגם לא צריך. ב-11 הימים הקרובים זה רק כדורגל. אנחנו רוצים לצבור נקודות בבונדסליגה ולעלות לגמר ליגת האלופות ואנחנו מרוכזים בזה לחלוטין, כל יום חשוב”.

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן