🚨 “צ’אבי ימשיך כמאמן בארסה” | לאפורטה וצ’אבי במסע”ת

לאחר הדיווחים על ההחלטה של צ'אבי להישאר, היום במסיבת עיתונאים משותפת הודיע נשיא המועדון לאפורטה על שינוי ההחלטה של צ'אבי.

🚨 צ’אבי נשאר בברצלונה, עכשיו זה כבר רשמי. במסיבת העיתונאים של לאפורטה וצ’אבי הכריז הנשיא על ההישארות של המאמן הספרדי על הקווים. צ’אבי החליט להודיע על עזיבתו לאחר ההפסד נגד ויאריאל בינואר 2024. כעת לאחר התקופה הטובה של ברצלונה, החליט צ’אבי כי הוא מעוניין להמשיך במועדון וחזר בו מהתפטרותו.

במסיבת עיתונאים לאפורטה אמר:

״יש לי העונג לבשר לכם שצ’אבי ימשיך כמאמן בארסה. ידענו שהוא רצה לעזוב, אבל עכשיו אני רוצה לבשר לכם שדיברנו והוא הביע את רצון להמשיך לעמוד בראש הפרויקט הזה, עם הרבה שאיפות״.

״אנו בטוחים כי אלו החדשות הטובות ביותר עבור בארסה. יציבות היא אחד המרכיבים החשובים ביותר לפרויקטים מוצלחים. יציבות היא המרכיב החיוני להצלחה”.

״הקבוצה שיש לנו מתגבשת עם השחקנים הצעירים שלנו. הם צריכים נקודת ייחוס וצ’אבי הוא בדיוק זה. אני שמח כי התוצאה בסוף היא בדיוק מה שרצינו, כל ההנהלה, פה אחד, תמכה בהשארות של צ׳אבי״.

״לצ’אבי יש את האמון המלא והמוחלט שלנו. זה של כל המועדון ואני מקווה גם של ברצלונה כולה. נשמור על יציבות בפרויקט שכבר מנצח ויהיה עוד יותר מנצח, הפסדנו כמה משחקים חשובים, אבל התחרינו עד לשלבים האחרונים. אנחנו בטוחים שאנחנו הולכים לנצח שוב. תאמינו בפרויקט הזה״.

״זו גאווה שיש מאמן באיכות האנושית, בידע ובברצלוניסמו הבלתי ניתנת לערעור שיש לצ’אבי הרננדס, ״טיטו וילאנובה תמיד בזיכרונותינו. טיטו, אנו זוכרים אותך על כל מה שעשית עבור המועדון, וגם כאדם״.

״שינויים? אנחנו דנים על זה עם הצוות הטכני. אני לא יכול לתת שמות או מידע כי זו עבודה בתהליך, בעונה שבה היעדים לא הושגו, צריך לדעת לראות את הצד החיובי. יש לנו חבורה טובה של צעירים, חדר הלבשה מאוחד וקהל מעריצים נלהב שלא ראינו לפני שנים. לכן אני מבקש מכם להאמין בפרויקט, לא ראיתי את אוהדי בארסה נלהבים ככה כבר הרבה זמן״.

צ’אבי גם דיבר על השארותו במסיבת עיתונאים:

״כולם מכירים את הרגשות שלי כלפי המועדון הזה. קיבלתי הרבה ביטחון מהמועדון, מההנהלה וגם מהקבוצה שלי, מהשחקנים. הפרויקט הזה עדיין לא הסתיים. אנחנו צריכים להמשיך לעבוד קשה, לגבש את הפרויקט וזו הסיבה ששיניתי את ההחלטה שלי. אתמול תוך כמה דקות, הבנו שזו ההחלטה הטובה ביותר. אני אסיר תודה שאני יכול להמשיך. עכשיו אנחנו להוטים להביא יציבות למועדון, האוהדים נותנים לי הרבה אהבה. אני רואה את זה ברחובות שהם רוצים שאמשיך. אני רואה אותם עדיין נרגשים. בעונה הבאה נמשיך להילחם״.

״בינואר הייתי משוכנע שהדבר הטוב ביותר הוא לעזוב ועכשיו, כשהנסיבות השתנו, אני חושב שהדבר הטוב ביותר עבור המועדון הוא להישאר. לתקן זה חכם. זה לא עניין של כסף או אגו. היום קיימנו את אחד האימונים האינטנסיביים של העונה. זה היה מדהים. סיפרתי לשחקנים שלי שאני נשאר, ואמרתי להם שיש לי את הכוח והרצון להמשיך בפרויקט הזה״.

״האם ביקשתי החתמות? לא, מדובר על הגעה לקונצנזוס עם כולם במועדון. אנחנו מנסים לחזק את הקבוצה, אבל לא הצבתי שום תנאים להשארות שלי, כלום, בינואר אני חושב שההחלטה הייתה נכונה כי המועדון היה צריך לשנות מסלול. עשיתי את זה מהלב לטובת כולם. מכאן, כרגע אני מרגיש הפוך. כל הצוות נתן לי את תמיכתם והאמון של הנשיא ודקו הם הסיבות העיקריות״.

 

 

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן