כשמגיע מגיע | לוקאס ואסקז עד 2025

במהלך העונה החולפת היה חוסר ודאות בין הותיקים של ריאל מדריד – ביניהם לוקאס ואסקז – בנוגע לעתידם. אך אחרי הופעת הענק של הספרדי בקלאסיקו כל כלי התקשורת בבירה מיישרים קו – ואסקז יאריך חוזה בעונה נוספת

כבר ב-2007 סיפור האהבה של ריאל מדריד ולוקאס ואסקז נפתח.

הילד הכשרוני מגאליסיה נתפס בעינם של הסקאוטים הלבנים ולוקאס הוחתם אל הקבוצה הצעירה של ריאל מדריד. אחרי 8 עונות בקבוצות הצעירות, לוקאס עשה את הצעד הראשון בקריירה הבוגרת שלו, כשהושאל (עם אופציית רכישה) לאספניול לעונת 14/15.

עונת הבכורה שלו בקריירת הבוגרים הייתה הצלחה מסחררת: ב-39 הופעות הקיצוני כבש 4 שערים ובישל 7 נוספים, וחרך את האגף הימני של המגרש עד שאספניול החליטה לממש את אופציית הרכישה שלו. הבלאנקוס שצפו בלוקאס ומאוד השתכנעו מהכישרון, רכשו חזרה את ואסקז בקיץ 2015 ורשמו אותו בסגל הקבוצה הראשונה לעונת 2015/16.

מאותו הרגע החל מסעו של לוקאס בדרך להיות אגדת המועדון, כשרשם אבני דרך מרהיבות באותה תקופת זמן:

  • בגיל 23 עלה מהספסל בגמר ליגת האלופות נגד אתלטיקו מדריד ודייק מהנקודה הלבנה בדרך לגביע ה-11 של הבלאנקוס.
  • שיחק ב-33 מתוך 38 מחזורי ליגה (בתור שחקן מחליף, כן?) והיה בורג חשוב במאבק האליפות בעונת 16/17.
  • זכה להופעתו הראשונה עם סרט הקפטן במהלך משחק ליגה ב-2019.
  • פתח בקלאסיקו קריטי למאבק האליפות וסיפק הופעה שראויה לתואר איש המשחק כשסחט פנדל, כבש ובישל בניצחון שכנראה יוביל את ריאל מדריד לאליפות.

למרות שמעולם לא היה שחקן מפתח בהרכב הלבן לוקאס תמיד היה שם עבור ריאל מדריד, והיום הוא קוטף את הפירות כשעל פי מספר דיווחים ברחבי ספרד לוקאס יזכה לחוזה חדש שייקח אותו עד סוף עונת 2024/25.

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן