מנצ’סטר סיטי וארסנל מתעניינות בברונו גימראייש

‏הקשר הברזילאי מושך עניין מענקיות הפרמייר ליג | כל הפרטים

ארסנל ומנצ’סטר סיטי שוקלות שתיהן את החתמתו בקיץ של קשר ניוקאסל יונייטד, ברונו גימראייש.

ה’טלגרף’ מדווח שברונו גימראייש מודע להתעניינות מצדן של ארסנל וסיטי, והוא שוקל את צעדיו. בעבר היו גם דיווחים רבים שקשרו את גימראייש לפריז סן ז’רמן.

על פי ההערכות, לברזילאי יש סעיף שחרור בגובה של כ-100 מיליון ליש”ט בחוזה שלו, אם כי זה לא בהכרח ימנע ממועדונים שמעוניינים בו לנסות להשיג עסקה במחיר נמוך יותר משוויו.

ארסנל מעוניינת לחזק את מרכז השדה שלה על רקע חוסר הוודאות לגבי עתידם של תומאס פארטי וז’ורז’יניו, והתותחנים רואים בגימראייש כאפשרות לחיזוק. פארטי בקושי שיחק העונה בגלל בעיות כושר, ובסוף העונה הנוכחית תישאר רק שנה אחת בחוזה שלו. החוזה של ז’ורז’יניו, מסתיים בתום העונה הזו, ולמרות שהוא לא רוצה לעזוב ומוכן להאריך את חוזהו – הדברים לא תלויים בו. ארסנל גם מקווה לשפר את קו הקדמי שלה בהתקפה, והיכולות הפיננסיות שלה יהיו תלויות במידה מסוימת ביכולת שלה לייצר כספים באמצעות מכירות שחקנים.

מיקל ארטטה, מאמן ארסנל, אמר ביום שני כי לו ולמנהל הספורטיבי אדו יש “כמה רעיונות” לגבי מה שנדרש כדי לקחת את הקבוצה לשלב הבא.“אנחנו צריכים לראות איך אנחנו מסיימים קודם את העונה הנוכחית ומה אנחנו מסוגלים לעשות”, אמר ארטטה. “ואז לשבת ולסקור את כל מה שעשינו, ולראות איך אנחנו הולכים לעשות עוד צעד או אפילו שניים קדימה. זה מה שהקבוצה הזו, המועדון הזה והאנשים שלנו דורשים לעשות – להמשיך להתקדם, בצורה חסרת רחמים. כי אנחנו לא מרוצים מהמקום בו אנחנו נמצאים”.

זו אינה הפעם הראשונה בה שני המועדונים נאבקים ראש בראש על שחקן. רק בקיץ שעבר, ארסנל וסיטי נאבקו על החתמתו של דקלן רייס, כאשר אז ארסנל הייתה זו שניצחה בסופו של דבר במרוץ לאחר שהסכימה לשלם סכום שיא של 105 מיליון פאונד לווסטהאם יונייטד.

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן