מנצ’סטר סיטי מתכוננת לעתיד בלי פפ?

המאמן הספרדי מסיים חוזה ב 2025 והקבוצה כבר מתכוננת לעתיד בלעדיו

לפי דיווח ברלבו הספרדי, בקבוצה האנגלית פסימיים לגבי המשך דרכו של פפ גווארדיולה מעבר לחוזהו הנוכחי המסתיים ב2025 וכבר חושבים על מחליף – מיצ’ל, מאמנה של ג’ירונה הספרדית השייכת לקונצרן ‘סיטי גרופ’.

פפ גווארדיולה הגיע למנצ’סטר סיטי ב 2016 וזכה עם הקבוצה בשלל תארים ובהם 5 אליפויות אנגליה ב 7 עונות וזכייה ראשונה אי פעם של המועדון האנגלי בליגת האלופות תוך כדי זכייה בטרבל היסטורי. בעונה הנוכחית, טרבל נוסף כבר לא יהיה אך הקבוצה עוד מתחרה על האליפות ונמצאת בחצי גמר הגביע האנגלי.

כעת, על פי דיווחים ברלבו הספרדי, קיימת תחושה במועדון כי המאמן המעוטר לא ימשיך במועדון מעבר לחוזהו הנוכחי אשר מסתיים ב2025.

גווארדיולה בן ה 53 חתם על החידוש האחרון בחוזה בשנת 2022 ונמצא ביחסים טובים עם הנהלת המועדון והנשיא אך הוא גר שנים לבד במנצ’סטר ורחוק ממשפחתו ואולי לאחר 8 שנים רוצה אתגר חדש או מנוחה מהכדורגל.

בנוסף אליו, קיים סיכוי שגם המנהל המקצועי צ’יקי בגירסטיין יעזוב את המועדון לאחר 12 שנים. בגירסטיין שעבד עם פפ ביחד בברצלונה והביא אותו לאנגליה אחראי על הרכש בשנים האחרונות ותרם רבות לקפיצת המדרגה של מנצ’סטר סיטי כמועדון.

הנהלת המועדון רגועה לגבי מחליפו של פפ והשם שעלה כמועמד הוא מיצ’ל סאנצ’ז הספרדי, מאמנה של ג’ירונה, הפתעת העונה בליגה הספרדית. ג’ירונה שמוחזקת בבעלותה של ‘סיטי גרופ’ שמחזיקה גם את מנצ’סטר סיטי ויו”ר הקבוצה הספרדית הוא פרה גווארדיולה, אחיו של פפ.

לפי הדיווחים מיצ’ל החל בלמידת אנגלית. המאמן של ג’ירונה דוגל בכדורגל התקפי, מהיר ויצירתי בדומה לכדורגל של פפ ובהנהלת הקבוצה האנגלית מעריכים מאוד את עבודתו ורוצים לחפש מאמן עם פרופיל דומה לערכים של המועדון ולהמשיך את מורשתו של פפ.

 

 

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן