🚨משחק מוזר | האירועים שקרו במשחק בין אברטון לנוטינגהאם פורסט

משחק עם אירועי שיפוט חריגים, הוביל את פורסט להוציא הודעה חריפה נגד השופט | כל הפרטים

🚨רצף אירועי שיפוט מוזרים נרשם אמש(ראשון) בפרמייר ליג, במשחק של נוטינגהאם פורסט נגד אברטון.

לטענת ה’טריקי טריז’, לא פחות מ-3 פנדלים היו צריכים להישרק לטובת הקבוצה, אך בפועל הם קיבלו שום שריקה. כתוצאה מכך, הפסידה הקבוצה 2-0 והסתבכה בקרבות הירידה.

בסיום המשחק, המדיה של פורסט הוציאה הצהרה רשמית דרך X (לשעבר טוויטר), שבה נטען כי הקבוצה לא קיבלה את הפנדלים בגלל ששופט המסך הוא אוהד לוטון, המועדון אשר מתחרה איתם על ירידת ליגה. לטענתם, מהסיבה הזאת החליט שופט המסך לא לקרוא לשופט הראשי כל מנת לבחון את המקרים.

בצהרה נכתב:

“שלוש החלטות שיפוט רעות מאוד. שלושה פנדלים שלא ניתנו, דבר שלא יכול להתקבל. הזהרנו את ועדת השיפוט לפני המשחק כי היושב בוואר הוא אוהד לוטון, אבל הם לא שינו את השיבוץ. הסבלנות שלנו נבחנה מספר פעמים העונה ועכשיו נחליט להסלים. נבחן את האפשרויות העומדות לצידנו”.

בשבת האחרונה, לוטון הפסידה לברנטפורד 5-1, וכתוצאה מכך, ניצחון של פורסט היה מרחיק אותה ארבע נקודות מהקו האדום בו נמצאת לוטון. לאחר ההפסד, זוהי שוב נקודה בודדת המפרידה בין שתי הקבוצות. בשל כך, פורסט טוענת ששופט המסך, אוהד לוטון, ניסה לחבל להם במשחק ולא נתן להם שלושה פנדלים.

מקרה נוסף שנרשם במשחק, נגרם בעקבות התקלות ראשים. בטו, שחקנה של אברטון, עלה לנגיחה יחד עם מורגן גיבס וויט, שני הראשים נגחו אחד בשני, וכתוצאה מכך בטו איבד את ההכרה. הצוות הרפואי של אברטון הגיע במהירות למקום וחיברו את השחקן למכונת הנשמה, בטו הובל לבית חולים כאשר הוא מורדם ומונשם.

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן