🚨רשמי: אונאי אמרי עד 2027

המאמן הספרדי הותיק מאריך חוזה בוילה אחרי עוד עונה מוצלחת בפסגת הפרמייליג

אונאי אמרי מאריך חוזה עד 2027 באסטון וילה, המאמן הספרדי שהגיע לסגולים לפני כשנתיים, שינה את פניה והפך אותה ליריבה ראויה בקרבות הפסגת בפרמייליג.

“המוטו של הפרויקט הזה חייב להיות תמיד שאפתנות”, אמר אמרי והפרויקט אותו מוביל בוילה רק ממשיך. אמרי שהגיע לקבוצה בנובמבר 2022, חתם במועדון כאשר הקבוצה הייתה במקום ה-16 בטבלה. תחת אמרי הגיעה וילה בסוף אותה עונה למקום ה-7 בטבלה והעפילה לראשונה מאז 2010 לטורניר אירופי.

העונה וילה נלחמת על מקום בליגת האלופות כשהיא ממוקמת במקום הרביעי בטבלה ומציגה יכולות כדורגל מרהיבות, כשבמקביל אמרי וחניכיו חווים עונה היסטורית בקונפרנס ליג והעפילו לחצי הגמר לראשונה מזה 42 שנה שם יפגשו את אולימפיאקוס.

אמרי זכה ב-115 נקודות פרמיירליג מאז כניסתו לתפקיד, כשרק מנצ’סטר סיטי, ליברפול וארסנל מקדימות אותו. היכולת ההיסטורית של הקבוצה מתבטאת גם ביכולת האישית של השחקנים כשאולי ווטקינס החלוץ האנגלי הצעיר חווה עונה אישית שוברת שיאים עם מועברות ב-31 שערים במסגרת הליגה האנגלית, הכי הרבה אי פעם לשחקן באסטון וילה.

אמרי ששמו נקשר ביממה האחרונה לתפקיד המאמן הבכיר בבאיירן מינכן מבטל את האפשרות הזאת עם חתימה על הארכת החוזה. המאמן בן ה-42 הגיב ואמר, “אנחנו נהנים מהדרך שלנו עם אוהדי אסטון וילה, בעלי המועדון, ההנהלה וקבוצת השחקנים הפנטסטית הזו שאנחנו גאים בה”. הוא הוסיף ואמר, “נפעל כדי להשתפר ולהשתפר, ונבקש אחד מהשני להיות שאפתניים”.‌‌

במועדון הגיבו, “אנחנו נרגשים ובונים פרויקט ספורטיבי סביב אונאי כדי לתמוך בו במטרה להחזיר את אסטון וילה, היא מייסדת שותפה של הליגה האנגלית. בזמן שאנו מתכוננים לחגוג את יום השנה ה-150 שלנו, אנחנו ממשיכים לנסות להחזיר אותנו לרמות ההיסטוריות של גדולתה”.

השאירו תגובה

כתובת האימייל לא תפורסם, היא חסויה.

דילוג לתוכן